Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за покупка на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    Ич не се бъзикам . Всеки има право да го кефят различни неща. Става ЖТД-то, само че мен някак си не ме грабва. Сега, тва е кола, далече от "резачка".
    Първо - дизела е с тежки масивни части, и изобщо не е препоръчително да му правиш разни ластици. Дизела е кола за спокойно каране и олегнали хора.
    Второ - с тея 3-4 000 оборота, не виждам как ще ми напълни душата. Ела да ти покажа свинспарк-а като го намачкам до лютеницата, със Twister-a особено сега, за какво иде реч.

    Дет се вика, разни хора, разни идеали. За това съм писал, че колегата сам ще си избере .

    А, и с второто не съм много съгласен. Плюсовете на ЖТД не са кой знае колко повече. По-малко ремонти се правят да, за разлика от бензиновия мотор, за сметка на това са в пъти по-скъпи и тежки.
    При бензина ги даваш парите всеки месец по 100-тина лв. за нещо си, а при дизела ще ги дадеш един път в годината, ама ще са хилядарка

    По въпроса за икономията - бензинов мотор с ГИ е най-евтиния вариант, кой квот и да ми говори.

    Както и да е де... да не влизаме във вечния и излишен спор - дизел или бензин. Всеки си има глава на раменете и си преценя какво му подхожда
    Естествено, че уважавам мнението ти и всеки има право да се кефи на различни неща.....

    НО кое е по-скъпо като ремонт на ЖТД?

    До онзи ден продавах мотора от старата кола с помпата, колектори и разните му там датчици за 350лв. и няма кой да ме напсува камоли да ми се обади да го иска, та накрая отиде за скрап.......

    Зимата отиваме в една морга да търсим маслена помпа за ТС оня вика ааааа върви с мотора.... Хмммммм, ЩО ЛИ!!!!! Ми щот е сигурен, че ще го продаде......
    Питам го, коли купуваш ли?
    Ква е колата?
    Соча му мойта кола!
    Къф мотор?
    ЖТД, дизел!
    И оня ми вика
    Ааааааа, оооооо НЕ Я ЩА........
    Що бе?!!!!!
    Ми имам 10-такива мотора и никой нищо не е купил от тях........... Те тия вика ни са развалят....


    А за ТС-а, викаш всеки месеш по 100лв.
    Ми без да имам претенциии, че ги разбирам, още като е купиш:
    Свещи, Дебитомер, Ламбда сонда, са си задължителни щот са жизнено важни за ТС-а, ако не извадиш късмет някое от тях да е сменено от предишния собственик.......

    После кабели, бобини, най-вероятно, щот и те са си важи, особено ако слага газова.......
    Най-вероятно и вариатор.
    Задължително хубаво масло, че и то си е мнооо важно.
    И едно то най-важните неща, да е зацепи съвестен майстор със специален инструмент, че после почва еда главблъсканица..........

    Ся ша кажеш дизела има скъп маховик...... 2-ръка валяло до 200лв. тук таме някой датчик мой са обади, колянов вал регулатор........

    Не може да няма проблеми, стари коли са и уморени от каране от предишните собственици, но при ТС съвкупността от всичките компоненти е важа и не търпи КОМПРОМИСИ, ако го поддържаш измикярска и прайш компромиси......... После започва ходене по мъките......

    ЖТД може и да се ползва като кола последна грижа.....

    Верно бензина кат вземе да се режеееееее, си е КЕФФФФ.
    Но и звука от турбиката си е незаменим....


    Ся тук някой да ни си помисли, че нещо са опитвам да се заяждам или........

    Просто споделям прочетеното във форума....
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Ма прав си си Кой ще рече да си помисли друго
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        виждам, че всеки е пристрастен към колата си...ако може поне да споделите какви ремонти сте правили и колко пари сте дали?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mitkosoft Покажи съобщение
          виждам, че всеки е пристрастен към колата си...ако може поне да споделите какви ремонти сте правили и колко пари сте дали?
          Ми не е точно така......
          Аз харесвам и бензиновите Алфи, НО според мен не са лъжица за всяка уста.....
          Искаш обективно мнение, получаваш го......
          И това, че дизела е почти безпроблемен не означава, че 156-цата си няма дертове.....
          Но ти си решил, че ще е 156-ца така че предполагам си се прочел важните теми на раздела!
          Просто Алфата не е кола за всеки........
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Бе вие луди ли сте бе? Печката 2.4 не я заменям за никакъв бензин (може би само за 3,2 ще се замисля) Няма такъв кеф от карането на читаво и леко барнато JTD, кой каквото ще да ми казва. Ако изключим задължителните главоболия с предницата, всичко останало е удоволствие от шофирането (да ме прощават тия от БМВ) Моята ми дава разход от 5,7-6 извънградско и 9-10 градско, като и в двата случая я настъпвам доволно.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от zx12r Покажи съобщение
              Бе вие луди ли сте бе? Печката 2.4 не я заменям за никакъв бензин (може би само за 3,2 ще се замисля) Няма такъв кеф от карането на читаво и леко барнато JTD, кой каквото ще да ми казва. Ако изключим задължителните главоболия с предницата, всичко останало е удоволствие от шофирането (да ме прощават тия от БМВ) Моята ми дава разход от 5,7-6 извънградско и 9-10 градско, като и в двата случая я настъпвам доволно.
              А така!!!
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Тая печка единственото и предимство е по-еластичния мотор при каране в градска среда и само, ако не искаш да напъваш бензинката. И то 2.4 спрямо 2.0ТС, пред 6 цилиндровите не знам дали и това и остава!? Не защитавам дизел или бензин, удоволствието от двете е различно и ми харесват и двете!
                156 2.0ts selespeed

                Comment


                • #23
                  Моля ви не обръщайте темата на спор бензин срещу дизел! И двете си имат предимства и недостатъци, всеки сам си решава. Аз лично предпочитам да имам и двете, и да си карам кола според случая и настроението. Ама няма.

                  Към автора: най-добре покарай и двете - бензин и дизел - и сам си прецени кое ти харесва повече Поддръжката им е почти еднаква като цена.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    10 градско дизел? Че по-добре 3.2 на газ. Ще останат пари и за дъвки.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      10 градско дизел? Че по-добре 3.2 на газ. Ще останат пари и за дъвки.
                      Мноо ясно

                      Както е казал колегата tonov, нека момчето да покара и двете коли и да си избере, към която повече го тегли душата
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                        10 градско дизел? Че по-добре 3.2 на газ. Ще останат пари и за дъвки.
                        Колега, ще се направя, че не съм забелязал сарказма в думите ти, и учтиво ще те помоля да вникнеш какво съм писал в предния си пост: 10/100 градско, като НЕ Я ЖАЛЯ! АМА ХИЧ! И дъвките не са полезни за зъбите, оставете ги тези реклами по ТВ.

                        Имал съм доста коли с газово разстройство и аре нема нужда ... Колко години ще караш за да изплатиш газовия инжекцион, че и да си отгоре след това? Освен ако не си куриер на Спиди, Еконт ... Задължителните проблеми с дюзи, изпарители, кофти газ и на майка му ... пиийб! Не ми отговаряй, няма нужда Нафта под 2лв. продължава да се намира, и ше ма звинявати, ама кефа от ВМ на никакви обороти го няма при двете свещи на цилиндър, пък нека да е и пет хиляди кубици ако щете. Верно всеки си хвали своето, ама не бъдете чак толкова тесногръди - туйнспарк и точка!
                        пп
                        когато си карам колата икономично (като бензинаджия на газ) ми гори около 8 градско. Без дъвките ...
                        Иначе модератора е прав - нека питащия да покара и прецени. После и той ще си хвали неговото
                        Last edited by zx12r; d.m.y г., 16:49.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Абе... не е проблема в горивото бе хора... работата е там, че на едното му духат, а другото го смуче Много ясно, то се подразбира на кое му е по кеф
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            работата е там, че на едното му духат, а другото го смуче
                            То тва едно на ръка......ако бенза детонираше колкото дизела, щеше да е приказка.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              То тва едно на ръка......ако бенза детонираше колкото дизела, щеше да е приказка.....
                              Сакън
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                то хуваво да покарам ама познавам само един човек със 156 ама го виждам 2 пъти в годината ... май ше седна няко вечер и ше си напрая една сметка кое ше е по евтино само на нафта или бензин и газ да зареждам за да си карам газовия инжекцион

                                Comment

                                Working...
                                X